Other languages
Mijn Woonplaats
  1. Home
  2. Ik ben huurder
  3. Complimenten en klachten
  4. Klanttevredenheid
Complimenten en klachten

Klanttevredenheid

Op deze pagina vind je meer informatie over klanttevredenheid.

We vinden het belangrijk dat onze huurders tevreden zijn, maar ben jij dat ook? Dat horen we graag van jou als bewoner zelf! Daarom laten we regelmatig onderzoek uitvoeren naar de klanttevredenheid.

Jouw mening telt!

Het kan daarom zijn dat je als klant van De Woonplaats een vragenlijst ontvangt per e-mail, of dat je gebeld wordt met de vraag of je mee wilt werken aan dit onderzoek.

Het onderzoek wordt uitgevoerd door KWH, het Kwaliteitscentrum voor Woningcorporaties en meet hoe tevreden je bent over de dienstverlening die we bieden. Bijvoorbeeld:

De vragenlijsten worden verstuurd en verwerkt door onderzoeksbureau DESAN Research Solutions.

Onze dienstverlening

We hopen dat zoveel mogelijk bewoners meewerken. Hoe meer mensen ons laten weten hoe zij denken over onze dienstverlening, hoe beter wij onze dienstverlening kunnen verfijnen. En dus kunnen afstemmen op dat wat jij als huurder belangrijk vindt. Alvast bedankt voor je medewerking!

Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.