Op deze pagina vind je meer informatie over reparatieverzoeken.
Reparatieverzoeken geef je eenvoudig digitaal door via Mijn Woonplaats, je belt naar 0900 - 9678 of stuurt een e-mail naar info@dewoonplaats.nl.
Heb je een spoedeisend reparatieverzoek (bijvoorbeeld gaslek of waterlekkage)? Neem dan contact op via 0900 – 9678. Hiervoor zijn wij zijn 24 uur per dag bereikbaar!
De reparatieverzoeken die via Mijn Woonplaats binnenkomen, verwerken wij alleen tijdens kantooruren.
Ja, graag zelfs! Als je een aantal duidelijke foto’s meestuurt, kunnen wij je beter helpen. Hierdoor hoeft er meestal niet eerst iemand langs te komen. Je reparatie kan hierdoor sneller worden opgelost. Een foto opsturen kan gemakkelijk via het formulier voor reparatieverzoeken in Mijn Woonplaats. Hier kun je direct foto’s uploaden en meesturen.
Kortsluiting ontstaat vaak door een kapot apparaat. Daarom vragen we je voor het melden eerst de stekkerproef te doen. Zo werkt de stekkerproef:
Stelt onze onderhoudspartij vast dat de storing door jouw eigen apparatuur of door jezelf is veroorzaakt? Dan brengen wij alsnog de reparatiekosten bij jou in rekening.
Niets is vervelender dan een verwarming die niet werkt of geen warm water hebben. Het is dan belangrijk om zelf eerst te kijken of er nog voldoende water in het systeem zit. Het bijvullen en ontluchten van de cv-installatie is geen moeilijk klusje!
Om je hierbij te helpen, hebben wij een handleiding en instructievideo's voor je gemaakt.
Heb je de cv-installatie zelf niet ontlucht of goed bijgevuld en was dit het probleem? Dan kan het onderhoudsbedrijf de gemaakte kosten in rekening brengen.
Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.