Lukt het een keer niet om de huur op tijd te betalen? Dat kan natuurlijk gebeuren. Vanaf 21 juli krijg je dan een herinnering van ons via een nieuw systeem (Mind2pay).
Je krijgt bericht van een ander mailadres en telefoonnummer dan je van ons gewend bent. Dat kan op 3 manieren:
Je krijgt alleen bericht als je niet op tijd bent met het betalen van je huur.
Word je gebeld door de belrobot? Dan hoor je een automatisch ingesproken bericht. Via de belrobot kun je laten weten dat je de huur meteen betaalt, of vragen om betalingsgegevens per mail of SMS. Je krijgt deze dan toegestuurd, zodat je snel de huur kunt betalen. Kun je niet opnemen? Dan word je op een later moment teruggebeld.
Heb je vaker problemen met het betalen van de huur? Neem dan contact met ons op. We denken namelijk graag met je mee. Zo voorkomen we samen een grote huurachterstand.
Heb je vragen over dit nieuwe systeem of iets anders? Stel ze via info@dewoonplaats.nl of door te bellen naar 0900 – 9678.